مسئولیت ها، مهارت ها و توانایی های یک پرستار ارشد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 3 تير 1402
بازدید : 13764
نویسنده : سئوکار


پرستار ارشد کیست؟

ما در خدمات پرستاری سلامت اول تلاش می کنیم بهترین پرستاران سالمند را به شما معرفی کنیم زیرا پرستاران سالمند نوع خاصی از پرستاران هستند که در درجه اول با سالمندان کار می کنند. آنها مراقبت های بهداشتی و پزشکی را برای حمایت از افراد 65 ساله و بالاتر ارائه می دهند و به آنها کمک می کنند مستقل زندگی کنند. مهم نیست که پرستاران کجا کار می کنند، همه آنها یک چیز مشترک دارند: ارائه مراقبت دلسوزانه برای بهبود زندگی سالمندان.

مهم است که پرستاران سالمندان به روز بمانند و مهارت های خود را بهبود بخشند. از آنجایی که مراقبت های بهداشتی بر سیستم های کیفیت تمرکز دارد، پرستاران باید مهارت های خود را در این زمینه گسترش دهند. استانداردهای خوب برای اندازه گیری کیفیت مراقبت ارائه شده شامل معیارهایی مانند: رضایت بیمار، مرگ و میر و عوارض است.

امروزه مراقبت های بهداشتی به سمت مدل های بیمار محور حرکت می کند، به این معنی که پرستاران باید نیازهای هر بیمار را درک کنند و بر اساس آن سفارشی سازی کنند.

وظایف یک پرستار ارشد، مهارت ها و توانایی های او

مسئولیت های پرستار ارشد؛ توانایی ها و مهارت ها

تدارکات یک پرستار سالمند

روش های پرستاری و مراقبت از سالمندان به شرح زیر است:

تحصیلات: یک پرستار ارشد حداقل دارای مدرک لیسانس در رشته پرستاری است. مدرک لیسانس پرستاری شامل کلاس های فیزیولوژی، میکروبیولوژی، آناتومی، شیمی، روانشناسی، آمار و پرستاری است. در این دوره پرستار موضوعاتی مانند ارزیابی سلامت، مراقبت از بیمار، فارماکولوژی، پرستاری پزشکی-جراحی، پرستاری بهداشت روان و پرستاری جامعه را می آموزد.

تجربه و تحصیلات: پرستاران باید آموزش های حین کار را تکمیل کنند. این دوره ها پرستار را با سیاست ها و رویه های محل کار آشنا می کند. علاوه بر این، در این دوره ها، پرستار جدید با یک پرستار یا معلم ارشد که دارای تجربه و اطلاعات مرتبط است، کار می کند.

گواهینامه ها و مجوزها: پرستاران باید دارای مجوزها و مدارک لازم برای کار باشند. به عنوان مثال به عنوان یک پرستار در منزل باید مجوز این کار را دریافت کرد.

وظایف پرستار سالمند، مهارت ها و توانایی های آنها

وظایف سرپرستار، مهارت ها و توانایی های او

مشاغل برای پرستاران ارشد

پرستاران سالمندان در بیمارستان ها، خانه های سالمندان و خانه های سالمندان کار می کنند. در حالی که ماهیت و وظایف آنها ممکن است بسته به محل کارشان متفاوت باشد، نقش اصلی آنها همکاری مستقیم با سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی برای برآوردن نیازهای سالمندان است.

یکی از وظایف پرستار سالمند مراقبت از سالمندانی است که اغلب به بیماری های مختلفی از جمله سرطان، آلزایمر، فشار خون، آب مروارید، پوکی استخوان، دیابت، بیماری های قلبی عروقی، آرتریت و سایر بیماری ها مبتلا هستند. مطالعه مقاله نقش و مسئولیت پرستار سالمند مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس توصیه می شود.

به طور کلی وظایف و مسئولیت های اصلی یک پرستار ارشد به شرح زیر است:

به سالمندان در حمام کمک کنید

تجویز به موقع داروها

معاینه منظم بیماران مسن

ارزیابی وضعیت روانی سالمندان و کمک به بهبود وضعیت روانی آنها

چالش های خاص دوران سالمندی مانند بی خوابی، بی اختیاری ادرار، ضعف جسمانی، بی اشتهایی و مشکلات حرکتی را درک و مدیریت کنید.

آموزش خانواده و همراهان سالمند در مورد بهترین روش های مراقبت و حفظ ایمنی سالمندان

درمان تجویز شده توسط پزشک را انجام دهید.

آزمایش منظم فشار خون، قند خون، دمای بدن و تست تنفس در افراد مسن

وظایف یک پرستار پیر، مهارت ها و توانایی های او.

نقش یک پرستار سابق

مهارت ها و توانایی های پرستاران مسن تر

یک پرستار بالینی می تواند از سالمندان در بیمارستان به سالمندان مبتلا به بیماری روانی خاص مراقبت کند. برای اینکه یک پرستار مؤثر باشد، باید:

تمایل به کار با بیماران و سالمندان داشته باشید.

شما روح بزرگ و مفیدی دارید.

داشتن هنر رسیدگی و انجام چندین کار به طور همزمان.

باید قدرت بدنی بالا و توانایی کار طولانی و مداوم داشته باشد.

از سلامت جسمی و روانی خوبی برخوردار باشند.

مهارت های اجتماعی قوی داشته باشید تا بتوانید به راحتی با بیمار و اطرافیانش ارتباط برقرار کنید.

لازم به ذکر است که میزان بالای مرگ و میر سالمندان در اثر زمین خوردن اتفاق می افتد، یکی از مهمترین وظایف متخصص پرستاری سالمند در منزل، نظارت دقیق بر بیمار برای جلوگیری از چنین حوادثی بر بدن است.

آخرین یادداشت

پیری جمعیت تأثیر بسزایی در افزایش نیاز به مراقبت های بهداشتی دارد، زیرا مردم با افزایش سن نیاز به توجه ویژه دارند. به خصوص سالمندانی که از بیماری های مزمن رنج می برند نیاز به مراقبت دائمی دارند. مدیریت این بیماری ها می تواند دشوار و دشوار باشد، بنابراین بکارگیری پرستارانی با تخصص کافی و تجربه و دانش گسترده امری مهم است.

مرجع مقاله:  https://avalsafiresalamat.com/پرستار-سالمند/ 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com